ПЕДАГОГІЧНИЙ АСПЕКТ РОЗВИТКУ ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ ФАХІВЦЯ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ
DOI:
https://doi.org/10.33099/2617-1783/2017-2/77-84Ключові слова:
педагогічна творчість, творча особистість, студент, викладач, вищий навчальний заклад, процес навчання, творча діяльність, розвиток.Анотація
Проведено аналіз сутності педагогічної творчості, що об'єднує в собі дві складові: творчу діяльність викладача та студента в їх взаємодії і взаємозв'язку, а також результати їх творчої діяльності, які ведуть до розвитку й саморозвитку особистості. Виявлено специфіку педагогічної творчості. Визначено якості сучасного творчого викладача й побудовано модель творчого середовища студентів вищого навчального закладу для формування їх творчої особистості викладачем, що сприятиме підготовці творчо обдарованого фахівця для різноманітних галузей суспільства.
Посилання
Lozova, V. I. (2000). Cilisnyi pidchid do phormuvania piznavalnoi aktyvnosti shkoliariv [A holistic approach to the formation of pupils' cognitive activity]. Kharkiv. (in Ukrainian).
Nagaev, V. M. (2007). Metodika vukladania v vyshyi shkoli. [Teaching method in high school]. K. : Vyshcha shk. (in Ukrainian).
Ziazun, I. A., Kramushchenko, I. V., Kryvonos, I. F. (2004). Pedahohichna maisternist [Pedagogical skill]. K. : Vyshcha shk. (in Ukrainian).
Potashnik, M. M. (1988). Pedagogicheskoe tvorchestvo: problem razvityia i opyt. [Pedagogical work: problems of development and experience]. K. : Vyshcha shk. (in Ukrainian).
Sysoeva, S. O. (1998). Pedagogichna tvorchist. [Pedagogical creativity]. Kharkiv. (in Ukrainian).
Suchomlinskiy, V. A. (1987). Pisma k synu. [Letters to my son]. M. (in Russian).