ПОТЕНЦІАЛ ДЛЯ РОЗВИТКУ НАУКОВО-ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ
DOI:
https://doi.org/10.33099/2617-1783/2017-2/128-134Ключові слова:
наука, освіта, влада, керівництво, управління, науково-освітній простір, суспільство, держава, особистість.Анотація
Науково-освітній простір визначено як інтерактивно-організоване середовище, основним механізмом створення якого є інформаційна й вольова взаємодія суб'єктів наукової та освітньої діяльності, які спрямовуються спільними соціально значущими цілями, єдиними принципами вирішення науково-освітніх завдань, проте диференціюються можливістю актуалізації індивідуальної творчої свободи при виборі засобів реалізації поставленої мети. Цілісність і сталий розвиток науково-освітнього простору забезпечується завдяки інтеграції його елементів і зв'язків між ними при наявності єдиної концепції управління.
Посилання
Krymets L.V Philosophy of power and management of scientific and educational space: monograph / Liudmyla Krymets - K .:Golden Gate, 2016. - 410 p.
Krymets L.V. Social interaction in the context of post-industrial society at the present stage of development: monograph / Liudmyla Krymets -Saarbrucken,Germany: Lap Lambert Academic Publishing, 2012. - 163c.
Ukraine: problems of self-organization.: [In 2 t.] / V. Kremen, D. Tabachnyk, V. Tkachenko. K .: Beam, 2003 - T.2. Decade of social transformation. - P. 366.4. Fukuyama F. Trust: The Social Virtues and the Creation of Prosperity / F. Fukuyama. –New York: Free Press, 1995. – 480 p.
Giddens A. The Consequences of Modernity / A. Giddens. –Cambridge: Polity Press, 1990. – 188 p.
Rosenau J. Governance without Government: Order and Change in World Politics / J. Rosenau, E.-O. Czempiel. –Cambridge:CambridgeUniversityPress, 1992. – 324 p.