ПРОБЛЕМИ ОЦІНЮВАННЯ ЯКОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВІЙСЬКОВИХ ФАХІВЦІВ
DOI:
https://doi.org/10.33099/2617-1783/2017-2/135-141Ключові слова:
оцінка професійної підготовки, Збройні Сили України, система військової освіти, оцінка якості.Анотація
У статті розглядаються проблеми оцінювання якості підготовки у вищих військових навчальних закладах України військових фахівців, узагальнення стану оцінювання якості підготовки військових фахівців та проводиться обґрунтування нових підходів щодо удосконалення методів, засобів спеціальної підготовки в загальній системі підготовки офіцерського корпусу в умовах війни на Сході України.
Посилання
Fedorenko, V. A. (1994) Philosophical and sociological issues of military education [Philosophical-sociological questions of military education]. – Zh. : ZhVURE PVO (in Ukrainian).
Bondarenko, V. A. (1987) Otsenka, ee mesto y rol v deiatelnosty ofytsera. [Assessment, its place and role in the activity of an officer]. – Moscow : VPA (in Russion).
Horodov, P.N. (1983) Optymyzatsyia protsessa vospytanyia v vыsshei voennoi shkole. [Optimization of the upbringing process at the higher military school]. –Moscow: VPA (in Russion).
Kubitskyi, S. O. (1999) Pidkhody do otsiniuvannia efektyvnosti pidhotovky maibutnikh ofitseriv ta yikh sutnist [Evaluation of the effectiveness of higher education]. New pedagogical thought, № 2 (18). – S. 88-92. (in Ukrainian).
Kubitskyi, S. O. (1999) Pidkhody do otsiniuvannia efektyvnosti pidhotovky maibutnikh ofitseriv ta yikh sutnist [Approaches to assessing the effectiveness of training future officers and their essence ] Socialization of personality. – Kyiv : NPU – Issue special. – S.170-180. (in Ukrainian).