CУЧАСНИЙ ДОСВІД ВПРОВАДЖЕННЯ БІЛІНГВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ КУРСАНТІВ У ВИЩИХ ВІЙСЬКОВИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ

Автор(и)

  • Т. Ваколюк Національна академія Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького, Україна
  • О. Войтюк Національна академія Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького, Україна

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-1783/2016-2/18-24

Ключові слова:

білінгвальне навчання, англійська мова, система освіти, білінгвальні моделі, вища військова школа.

Анотація

У статті проаналізовано основні аспекти білінгвального навчання, розглянуто ключові білінгвальні моделі та особливості їх імплементації у практику навчання вищої військової школи з метою іншомовної підготовки галузевих фахівців міжнародного рівня. Доведено необхідність організації та впровадження системи навчання білінгвальним методом, обгрунтовано необхідність імплементації етапів білінгвального навчання англійською мовою. Узагальнено результати досліджень сучасного світового досвіду білінгвального навчання та його ефективності, розглянуто підходи до організації білінгвального навчання у вищих військових навчальних закладах та можливості реалізації такого досвіду у вітчизняній системі освіти, його адаптації з урахуванням наявних освітніх умов.

Біографії авторів

Т. Ваколюк, Національна академія Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького

кандидат педагогічних наук, доцент

О. Войтюк, Національна академія Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького

кандидат психологічних наук, доцент 

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-06-13

Номер

Розділ

ЗАГАЛЬНИЙ