ФІЛОСОФСЬКІ ТА ЗАГАЛЬНОНАУКОВІ ПОГЛЯДИ НА ПРОЦЕС ПІДГОТОВКИ ВОДОЛАЗІВ-ПІДРИВНИКІВ НА ЗАСАДАХ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ

Автор(и)

  • Г. Гапоненко Національний університет оборони України імені Івана Черняховського, Україна

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-1783/2016-2/40-45

Ключові слова:

парадигма компетентнісної освіти, філосовсько-педагогічні аспекти, компетенція, компетентність, професійна компетентність, водолаз-підривник.

Анотація

У статті проаналізовано філосовсько-педагогічні аспекти сучасної парадигми компетентнісної освіти та визначення понять компетенція, компетентність, професійна компетентність. Аналіз поглядів вітчизняних та зарубіжних фахівців дозволив з’ясували, якою професійною компетентністю повинен володіти водолаз-підривник. У результаті експертної оцінки групою експертів були запропоновані складові професійної компетентності, що притаманні водолазам-підривникам. Дано визначення поняття професійна компетентність водолаза-підривника.

Біографія автора

Г. Гапоненко, Національний університет оборони України імені Івана Черняховського

кандидат педагогічних наук

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-06-13

Номер

Розділ

ЗАГАЛЬНИЙ