ФІЛОСОФСЬКІ ТА ЗАГАЛЬНОНАУКОВІ ПОГЛЯДИ НА ПРОЦЕС ПІДГОТОВКИ ВОДОЛАЗІВ-ПІДРИВНИКІВ НА ЗАСАДАХ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ
DOI:
https://doi.org/10.33099/2617-1783/2016-2/40-45Ключові слова:
парадигма компетентнісної освіти, філосовсько-педагогічні аспекти, компетенція, компетентність, професійна компетентність, водолаз-підривник.Анотація
У статті проаналізовано філосовсько-педагогічні аспекти сучасної парадигми компетентнісної освіти та визначення понять компетенція, компетентність, професійна компетентність. Аналіз поглядів вітчизняних та зарубіжних фахівців дозволив з’ясували, якою професійною компетентністю повинен володіти водолаз-підривник. У результаті експертної оцінки групою експертів були запропоновані складові професійної компетентності, що притаманні водолазам-підривникам. Дано визначення поняття професійна компетентність водолаза-підривника.