ЗАКОНОМІРНОСТІ ПРИРОДНОГО РОЗВИТКУ ЛЮДИНИ В ХОДІ СУЧАСНОГО НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ

Автор(и)

  • М. Гніденко Державний університет телекомунікацій, Україна

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-1783/2016-2/46-58

Ключові слова:

природний розвиток, синергетика, саморегуляція та самоорганізація, гуманістичний підхід до навчання,

Анотація

Досліджуються основні закономірності організації природничо-наукового пізнання в ході навчального процесу виходячи із існуючої навчально-педагогічної практики. Пропонується варіант подолання його антисистемності та переходу до цілісного осягнення смислових цінностей в результаті природного розвитку людини та її вищих психічних функцій в межах об’єкта пізнання.

Біографія автора

М. Гніденко, Державний університет телекомунікацій

кандидат технічних наук, доцент, професор 

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-06-13

Номер

Розділ

ЗАГАЛЬНИЙ