РЕЗУЛЬТАТИ СТРУКТУРНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
DOI:
https://doi.org/10.33099/2617-1783/2016-2/67-75Ключові слова:
фізична культура, високий, базовий, середній та низький рівні сформованості фізичної культури, інтелектуально-розумовий, мотиваційно-емоційний, рухово-діяльнісний компоненти фізичної культури.Анотація
У статті представлено результати структурного дослідження фізичної культури студентів вищих навчальних закладів (ВНЗ). У ході дослідження виділено рівні сформованості фізичної культури студентів: високий, базовий, середній та низький, які включають у себе показники за наступними компонентами фізичної культури: інтелектуально-розумовим, мотиваційно-емоційним та рухово-діяльнісним. Наведено критерії та показники, покладені в основу визначення сформованості компонентів та рівнів фізичної культури студентів. Виявлено низький рівень теоретичних знань у галузі фізичної культури, недостатній розвиток фізичної підготовленості та відсутність тенденції до її підвищення протягом студентського життя, що зумовлюється низькою якістю фізичного виховання.