РЕЗУЛЬТАТИ СТРУКТУРНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ

Автор(и)

  • Н. Довгань Миколаївський міжрегіональний інститут розвитку людини ВНЗ “Університет “Україна””, Україна

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-1783/2016-2/67-75

Ключові слова:

фізична культура, високий, базовий, середній та низький рівні сформованості фізичної культури, інтелектуально-розумовий, мотиваційно-емоційний, рухово-діяльнісний компоненти фізичної культури.

Анотація

У статті представлено результати структурного дослідження фізичної культури студентів вищих навчальних закладів (ВНЗ). У ході дослідження виділено рівні сформованості фізичної культури студентів: високий, базовий, середній та низький, які включають у себе показники за наступними компонентами фізичної культури: інтелектуально-розумовим, мотиваційно-емоційним та рухово-діяльнісним. Наведено критерії та показники, покладені в основу визначення сформованості компонентів та рівнів фізичної культури студентів. Виявлено низький рівень теоретичних знань у галузі фізичної культури, недостатній розвиток фізичної підготовленості та відсутність тенденції до її підвищення протягом студентського життя, що зумовлюється низькою якістю фізичного виховання.

Біографія автора

Н. Довгань, Миколаївський міжрегіональний інститут розвитку людини ВНЗ “Університет “Україна””

кандидат педагогічних наук, доцент

 

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-06-13

Номер

Розділ

ЗАГАЛЬНИЙ