КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД У КОНЦЕПТУАЛЬНИХ ВИМІРАХ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.33099/2617-1783/2016-2/119-127Ключові слова:
післядипломна педагогічна освіта, професійна компетентність, засади післядипломної педагогічної освіти, підвищення кваліфікації, неперервна педагогічна освіта.Анотація
У статті обґрунтовано концепцію, яка стосується сутності компетентнісного підходу, методологічної, теоретичної та технологічної основи компетентнісної післядипломної педагогічної освіти; перспективні шляхи впровадження компетентнісного підходу у післядипломній педагогічній освіті як чинника ефективної навчально-пізнавальної діяльності слухачі; роль та місце післядипломної педагогічної освіти в системі продуктивних чинників розвитку потенціалу людських ресурсів. Уточнено сутнісні характеристики післядипломної педагогічної освіти, показники результативності впровадження компетентнісного підходу в післядипломній педагогічній освіті.