КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД У КОНЦЕПТУАЛЬНИХ ВИМІРАХ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Ю. Красильник ДВНЗ “Університет менеджменту освіти” НАПН України, Україна

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-1783/2016-2/119-127

Ключові слова:

післядипломна педагогічна освіта, професійна компетентність, засади післядипломної педагогічної освіти, підвищення кваліфікації, неперервна педагогічна освіта.

Анотація

У статті обґрунтовано концепцію, яка стосується сутності компетентнісного підходу, методологічної, теоретичної та технологічної основи компетентнісної післядипломної педагогічної освіти; перспективні шляхи впровадження компетентнісного підходу у післядипломній педагогічній освіті як чинника ефективної навчально-пізнавальної діяльності слухачі; роль та місце післядипломної педагогічної освіти в системі продуктивних чинників розвитку потенціалу людських ресурсів. Уточнено сутнісні характеристики післядипломної педагогічної освіти, показники результативності впровадження компетентнісного підходу в післядипломній педагогічній освіті.

 

Біографія автора

Ю. Красильник, ДВНЗ “Університет менеджменту освіти” НАПН України

кандидат педагогічних наук, доцент

 

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-06-18

Номер

Розділ

ЗАГАЛЬНИЙ