КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД ЯК НЕОБХІДНА УМОВА НАВЧАННЯ ВІЙСЬКОВО-СПЕЦІАЛЬНИХ ДИСЦИПЛІН МАГІСТРІВ ВІЙСЬКОВО-СОЦІАЛЬНОГО УПРАВЛІННЯ
DOI:
https://doi.org/10.33099/2617-1783/2016-2/153-161Ключові слова:
компетентність, компетенція, компетентнісний підхід, магістр, військово-соціальне управління, військово-спеціальні дисципліни, навчання.Анотація
В даній статті визначено розуміння компетентісного підходу як необхідної умови сучасної освіти у військовому університеті. Стаття пропонує огляд деяких підходів вітчизняних та закордонних дослідників до визначення поняття “компетентність”. Автор описує основні сучасні теорії, які визначають компетентнісний подхід в освіті як базовий по відношенню до професійної підготовки компетентного офіцера. Обґрунтовуються основні напрями вдосконалення системи навчання військово-спеціальних дисциплін магістрів військово-соціального управління.