КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД ЯК НЕОБХІДНА УМОВА НАВЧАННЯ ВІЙСЬКОВО-СПЕЦІАЛЬНИХ ДИСЦИПЛІН МАГІСТРІВ ВІЙСЬКОВО-СОЦІАЛЬНОГО УПРАВЛІННЯ

Автор(и)

  • Л. Олійник Національний університет оборони України імені Івана Черняховського, Україна

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-1783/2016-2/153-161

Ключові слова:

компетентність, компетенція, компетентнісний підхід, магістр, військово-соціальне управління, військово-спеціальні дисципліни, навчання.

Анотація

В даній статті визначено розуміння компетентісного підходу як необхідної умови сучасної освіти у військовому університеті. Стаття пропонує огляд деяких підходів вітчизняних та закордонних дослідників до визначення поняття “компетентність”. Автор описує основні  сучасні теорії, які визначають компетентнісний подхід в освіті як базовий по відношенню до професійної підготовки компетентного офіцера. Обґрунтовуються основні напрями вдосконалення системи навчання військово-спеціальних дисциплін магістрів військово-соціального управління.

Біографія автора

Л. Олійник, Національний університет оборони України імені Івана Черняховського

полковник, кандидат педагогічних наук,

старший науковий співробітник

 

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-06-18

Номер

Розділ

ЗАГАЛЬНИЙ