ШЛЯХИ ОЦІНЮВАННЯ ЗАСВОЄННЯ БАЗОВИХ ДИСЦИПЛІН ЯК ОСНОВИ ЯКІСНОЇ ПІДГОТОВКИ СЛУХАЧІВ ТА КУРСАНТІВ ВВНЗ

Автор(и)

  • О. Сафронов Національний університет оборони України імені Івана Черняховського, Україна
  • Г. Капосльоз Національний університет оборони України імені Івана Черняховського, Україна
  • О. Мельниченко Національний університет оборони України імені Івана Черняховського, Україна
  • О. Голубєва Національний університет оборони України імені Івана Черняховського, Україна

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-1783/2016-2/213-219

Ключові слова:

якість, подготовка, тестування, освіта.

Анотація

У статті розглядається можливість підвищення якості підготовки слухачів та курсантів вищих військових навчальних закладів (ВВНЗ) шляхом поліпшення засвоєння ними знань дисциплін, на яких базується програма навчального курсу. Надаються рекомендації щодо тестування знань слухачів та курсантів задля визначення якості засвоєних ними знань з базових дисциплін.

Біографії авторів

О. Сафронов, Національний університет оборони України імені Івана Черняховського

доктор технічних наук, професор

 

 

 

 

Г. Капосльоз, Національний університет оборони України імені Івана Черняховського

кандидат психологічних наук,

старший науковий співробітник

О. Мельниченко, Національний університет оборони України імені Івана Черняховського

L. Мelnichenko

О. Голубєва, Національний університет оборони України імені Івана Черняховського

L. Golubeva

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-06-19

Номер

Розділ

ЗАГАЛЬНИЙ