МУЗИЧНЕ ВИХОВАННЯ У ПОЧАТКОВИХ ВІЙСЬКОВИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ У ДРУГІЙ ПОЛОВИНІ ХІХ – НА ПОЧАТКУ ХХ СТОЛІТЬ

Автор(и)

  • О. Скрябіна заступник директора Дитячої музичної школи № 21 Дарницького району м. Києва, Україна

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-1783/2016-2/220-225

Ключові слова:

кадетський корпус, навчальний заклад, музика, спів, хор, музичні інструменти.

Анотація

 

У статті проаналізовано педагогічні підходи до музичного виховання, які застосовувалися в початкових військових навчальних закладах у другій половині ХІХ – на початку ХХ століть. Автором надається історичний аналіз використання у педагогічній практиці кадетських корпусів двох головних напрямків даного виховання – навчання співу і музиці. Перше надавало первинні відомості з теорії музики, а друге –  формувало початкові навички у володінні музичним інструментом. Зроблено висновок, що музичне виховання вважалося невід’ємною частиною підготовки кадетів і з одного боку розвивало музичні здібності, а з іншого було організованим відпочинком для учнів тогочасного військового інтернату.

Біографія автора

О. Скрябіна, заступник директора Дитячої музичної школи № 21 Дарницького району м. Києва

O. Skryabina

 

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-06-19

Номер

Розділ

ЗАГАЛЬНИЙ