МУЗИЧНЕ ВИХОВАННЯ У ПОЧАТКОВИХ ВІЙСЬКОВИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ У ДРУГІЙ ПОЛОВИНІ ХІХ – НА ПОЧАТКУ ХХ СТОЛІТЬ
DOI:
https://doi.org/10.33099/2617-1783/2016-2/220-225Ключові слова:
кадетський корпус, навчальний заклад, музика, спів, хор, музичні інструменти.Анотація
У статті проаналізовано педагогічні підходи до музичного виховання, які застосовувалися в початкових військових навчальних закладах у другій половині ХІХ – на початку ХХ століть. Автором надається історичний аналіз використання у педагогічній практиці кадетських корпусів двох головних напрямків даного виховання – навчання співу і музиці. Перше надавало первинні відомості з теорії музики, а друге – формувало початкові навички у володінні музичним інструментом. Зроблено висновок, що музичне виховання вважалося невід’ємною частиною підготовки кадетів і з одного боку розвивало музичні здібності, а з іншого було організованим відпочинком для учнів тогочасного військового інтернату.