ПЕДАГОГІЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПРАЦІВНИКІВ ПРОКУРАТУРИ
DOI:
https://doi.org/10.33099/2617-1783/2016-2/234-242Ключові слова:
прокурорська діяльність, правосвідомість громадян, професійна освіта, професійно-етичне виховання, морально-етичні якості, виховний ідеал, виховний вплив керівника і трудового колективу.Анотація
Стаття присвячена вивченню структури й особливостей професійної діяльності працівників прокуратури з позицій педагогічної науки. Згідно з авторською концепцією виділяється внутрішній і зовнішній педагогічні вектори у здійсненні освіти і виховання суб’єктів даного процесу і їх впливі на суспільство. Встановлюються пріоритетні для даної категорії працівників види виховання. Розглядаються компоненти професійно-етичного виховання й надається авторське визначення вказаного поняття.