ПОТЕНЦІАЛ ПЕДАГОГІЧНИХ ІННОВАЦІЙ У ПІДВИЩЕННІ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ОФІЦЕРІВ ЗБРОЙНИХ СИЛ УКРАЇНИ

Автор(и)

  • І. Романюк Департамент воєнної політики, стратегічного планування та міжнародного співробітництва Міністерства оборони України, Україна
  • В. Богайчук Національний університет оборони України імені Івана Черняховського, Україна

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-1783/2016-2/281-288

Ключові слова:

професійна компетентність офіцерів, морально-психологічне забезпечення, педагогічні інновації, проблемне навчання, інформаційні технології, тренінгові технології.

Анотація

У статті розглядаються інноваційні педагогічні технології, які мають вагомий вплив на формування у фахівців професійної компетентності з морально-психологічного забезпечення у Збройних Силах України. Головна увага зосереджена на характеристиці таких педагогічних інновацій як проблемне навчання, інформаційні та тренінгові технології. 

Біографії авторів

І. Романюк, Департамент воєнної політики, стратегічного планування та міжнародного співробітництва Міністерства оборони України

кандидат педагогічних наук, доцент

В. Богайчук, Національний університет оборони України імені Івана Черняховського

кандидат політичних наук, доцент

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-06-25

Номер

Розділ

ЗАГАЛЬНИЙ