ПІДГОТОВКА ВІЙСЬКОВИХ ФАХІВЦІВ У ЗБРОЙНИХ СИЛАХ ФРАНЦІЇ
DOI:
https://doi.org/10.33099/2617-1783/2019-1/43-56Ключові слова:
військова освіта, підготовка військових фахівців, ліцей, школа, академія, навчальний центр, навчальний процес, закономірності, принципи, тенденції.Анотація
У статті досліджується підготовка військових фахівців різних ступенів освіти та ланок військового управління. Наведено загальну структуру підготовки офіцерських кадрів збройних сил Франції. Показано: 1) комплектування кадровим офіцерським складом збройних сил здійснюється в основному за рахунок випускників офіцерських шкіл, а також офіцерів резерву та унтер-офіцерів; 2) навчання молодших офіцерів проводиться у два етапи: в школах основної підготовки, а потім в одній із практичних або спеціалізованих шкіл; 3) вища військова підготовка офіцерського складу проводиться в три етапи: у штабній школі сухопутних військ або школі ВПС; вищій військовій академії; центрі вищих військових досліджень, інституті вищих досліджень національної оборони. Обгрунтовано закономірності, принципи та основні тенденції розвитку системи військової освіти Франції.
Посилання
Bryzhatyj, Ye.I. (2012). Porivnyalnyі analiz formuvannya profesijnoyi gotovnosti oficeriv v armiyah providnyh krayin svitu [Comparative analysis of formation of professional readiness of officers in the armies of the leading countries of the world]. Zbirnyk naukovyh pracz Hmelnyczkogo instytutu socialnyh texnologyi Universytetu «Ukrayina», 5, 20–25 (in Ukrainian).
Pro nacionalnu bezpeku Ukrayiny [On National Security of Ukraine]: Zakon Ukrayiny vid 21.06.2018 r. № 2469-VIII / Vidomosti Verhovnoyi Rady (VVR),31. St.241 (in Ukrainian).
Mytyn, A. (2007). Uchebnye centry suhoputnyh vojsk Francyy [Training centers of the land forces of France]. Zarubezhnoe voennoe obozrenye, 6, 28–31 (in Russian).
Oficijnyi sait zbrojnyh syl Franciyi. URL: http://www.defense.gouv.fr (in Ukrainian).
Pryhod`ko, Yu.I. (2017). Pidgotovka vijskovyh fahivciv u providnyh krayinah svitu: osnovopolozhni zasady ta tendenciyi [Training of military specialists in the leading countries of the world: basic principles and trends]. Naukovyi zhurnal "Pedagogichni nauky: teoriya, istoriya, innovacijni texnologiyi".Sumy`: Vyd-vo SumDPU imeni A.S. Makarenka, 3 (67), 285–299 (in Ukrainian).
Symakov, M. (1990). Voenno-uchebnye zavedenya Francyy [Military schools in France]. Zarubezhnoe voennoe obozrenye, 1, 14–18 (in Russian).
Sydoryn, A.N. (2011). Ynformacyonnye, specyalnye, vozdushno-desantnye y` aэromobylnye operacyy armyj vedushhyhx zarubezhnyh gosudarstv: ynformacyonno-analytycheskyi sbornyk [Information, special, airborne and airmobile operations of the armies of leading foreign countries: an information and analytical collection]. Moskva: Voenyzdat, 64–75 (in Russian).
Streleczkyi, A. (2007). Lycej Suhoputnyh voisk Francyy [Lyceum of the Land Forces of France]. Zarubezhnoe voennoe obozrenye. 11, 33–37 (in Russian).
Pro strategiyu nacionalnoyi bezpeky Ukrayiny [About the strategy of national security of Ukraine]: Ukaz Prezydenta Ukrayiny vid 26 travnya 2015 roku № 287/2015. URL: http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/287/2015 (in Ukrainian).