ПРИНЦИПИ ТА ПІДХОДИ ДО ПІДГОТОВКИ НАЦІОНАЛЬНОГО ПЕРСОНАЛУ ЗБРОЙНИХ СИЛ УКРАЇНИ ДО УЧАСТІ У МІЖНАРОДНИХ ОПЕРАЦІЯХ З ПІДТРИМАННЯ МИРУ І БЕЗПЕКИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-1783/2019-1/93-101

Ключові слова:

методологія, підходи, принципи, національний персонал, міжнародні операції, мир, безпека.

Анотація

Статтю присвячено розв’язанню актуального завдання сучасної військової освіти, обґрунтуванню методологічних засад підготовки національного персоналу ЗС України до участі у міжнародних операціях з підтримання миру та безпеки. На основі ґрунтовного аналізу сучасної освітньої методології визначені ключові наукові підходи та принципи навчання військовослужбовців національного персоналу, а саме: компетентнісний, системний, контекстний, діяльнісний, соціокультурний. Визначено систему специфічних принципів організації освітнього процесу, врахування яких забезпечить підвищення результативності навчальної діяльності визначеної категорії військовослужбовців. Розроблено поради щодо імплементації визначених методологічних настанов в освітню діяльність навчальних підрозділів, що здійснюють підготовку національного персоналу.

Біографія автора

О. Войтех, Національний університет оборони України імені Івана Черняховського

Oleksandr Voitekh

 

Посилання

Blauberg,I.V., Yudin, E. G. (1973). Stanovlenie i suschnost sistemnogo podhoda [Formation and essence of a systematic approach] Moskva, Izdatelstvo “Nauka”, s. 60 (in Russian).

Voitekh, O. V. (2018). Pidhotovka natsionalnoho personalu Zbroinykh Syl Ukrainy do uchasti u mizhnarodnykh operatsiiakh z pidtrymannia myru i bezpeky yak pedahohichna problema [Training of national personnel of the Armed Forces of Ukraine for participation in international peace support operations as a pedagogical problem] Viiskova osvita: Zbirnyk naukovykh prats NUOU im. Ivana Cherniakhovskoho. Kyiv, № 1 (37), 326 s. (in Ukrainian).

Dubaseniuk, O. A., (2016). Naukovi pidkhody do osvity doroslykh [Scientific approaches to adult education] O. A. Dubaseniuk, red. Teoriia i praktyka profesiinoi maisternosti v umovakh tsilezhyttievoho navchannia: monohrafiia, Zhytomyr : Vyd. Ruta, S.155-167. (in Ukrainian).

Rybchuk, O. O. (2016). Metodolohichni pidkhody do rozvytku fakhovoi kompetentnosti vykladachiv VVNZ u systemi pisliadyplomnoi osvity [Methodological approaches to the development of professional competence of secondary school teachers in the system of postgraduate education]. Viiskova osvita : Zbirnyk naukovykh prats NUOU im. Ivana Cherniakhovskoho. Kyiv, № 2 (34). 318 s. (in Ukrainian).

Rubynshtein, S. L. (2002). Osnovi obshchei psykholohyy [Fundamentals of general psychology]. Sankt-Pyterburh : Yzd.: “Pyter”, 720 s. (in Ukrainian).

Salyha, N. M. (2016). Systemnyi pidkhid u vyshchyi shkoli [System approach to high school]. Navchalno-metodychnyi posibnyk do kursu. Ivano-Frankivsk, S. 67. (in Ukrainian).

Shabanova, Yu. O., 2014. Systemnyi pidkhid u vyshchii shkoli [System approach to high school]. Pidruchnyk dlia studentiv mahistratury.Donetsk: NHU. S.33-34. (in Ukrainian).

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-09-20

Номер

Розділ

ЗАГАЛЬНИЙ