ДІАГНОСТИКА КРИТЕРІЇВ СФОРМОВАНОСТІ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ-ПРИКОРДОННИКІВ У СИСТЕМІ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • І. Бец Національна академія Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького, Україна

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-1783/2016-1/21-26

Ключові слова:

науково-дослідницька компетентність, професійна освіта, майбутні офіцери-прикордонники, критерій сформованості, науково-дослідницька діяльність, показники, компоненти.

Анотація

Стаття присвячена проблемі діагностики критеріїв сформованості науково-дослідницької компетентності(НДК) курсантів в процесі навчання у вищому військовому навчальному закладі з метою використання набутих теоретичних знань в професійній діяльності. Також проаналізовано основні показники критеріїв; за якими визначається рівень сформованості науково-дослідницької компетентності курсантів: позитивного ставлення до формування науково-дослідницької компетентності та розуміння її значення у професійній діяльності; вміння аналізувати ситуацію; виявляти проблеми; знаходити способи рішення проблеми; вміння розробляти й проводити експеримент та узагальнювати результати дослідження; формулювати загальні висновки.

Біографія автора

І. Бец, Національна академія Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького

кандидат педагогічних наук

 

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-10-28

Номер

Розділ

ЗАГАЛЬНИЙ