ДІАГНОСТИКА КРИТЕРІЇВ СФОРМОВАНОСТІ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ-ПРИКОРДОННИКІВ У СИСТЕМІ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.33099/2617-1783/2016-1/21-26Ключові слова:
науково-дослідницька компетентність, професійна освіта, майбутні офіцери-прикордонники, критерій сформованості, науково-дослідницька діяльність, показники, компоненти.Анотація
Стаття присвячена проблемі діагностики критеріїв сформованості науково-дослідницької компетентності(НДК) курсантів в процесі навчання у вищому військовому навчальному закладі з метою використання набутих теоретичних знань в професійній діяльності. Також проаналізовано основні показники критеріїв; за якими визначається рівень сформованості науково-дослідницької компетентності курсантів: позитивного ставлення до формування науково-дослідницької компетентності та розуміння її значення у професійній діяльності; вміння аналізувати ситуацію; виявляти проблеми; знаходити способи рішення проблеми; вміння розробляти й проводити експеримент та узагальнювати результати дослідження; формулювати загальні висновки.