КОНЦЕПТУАЛЬНІ ПІДХОДИ ДО РОЗРОБЛЕННЯ ПРОФЕСІЙНОГО СТАНДАРТУ З ПІДГОТОВКИ ВІЙСЬКОВИХ ФАХІВЦІВ ТАКТИЧНОГО РІВНЯ
DOI:
https://doi.org/10.33099/2617-1783/2016-1/111-123Ключові слова:
стандарт вищої освіти, професійний стандарт, якість освіти, професія, кваліфікація, компетентність, компетенція.Анотація
Статтю присвячено проблемі стандартизації вищої військової освіти. У статті розглядаються концептуальні підходи до розроблення; на компетентнісній основі; професійного стандарту з підготовки військових фахівців тактичного рівня та його загальновійськової складової.
Запропоновано структуру і зміст відповідних компетентностей і компетенцій; що мають бути сформовані у здобувачів вищої військової освіти згідно із вимогами до ступеню вищої освіти “бакалавр”.