ІСТОРИКО-КОМПАРАТИВНИЙ АНАЛІЗ РОЗВИТКУ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • В. Лащихіна Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-1783/2016-1/171-178

Ключові слова:

освіта упродовж життя, неперервна освіта, освіта, право, концепція, освіта дорослих, знання, дослідження, методологія.

Анотація

У статті здійснюється історико-порівняльний аналіз розвитку неперервної освіти; досліджуються методологічні засади системного підходу щодо національного розвитку освіти дорослих та неперервної освіти у глобальному вимірі; висвітлюються демократичні принципи та концептуальні аспекти розвитку системи освіти упродовж життя у другій половині ХХ століття – на початку ХХІ століття. 

Біографія автора

В. Лащихіна, Київський національний університет імені Тараса Шевченка

кандидат педагогічних наук

доцент

 

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-11-01

Номер

Розділ

ЗАГАЛЬНИЙ