КОМУНІКАТИВНІ СТРАТЕГІЇ НАВЧАННЯ СУСПІЛЬНО-ПОЛІТИЧНІЙ ЛЕКСИЦІ МАЙБУТНІХ МАГІСТРІВ ВІЙСЬКОВОГО УПРАВЛІННЯ В МІЖНАРОДНИХ ВІДНОСИНАХ
DOI:
https://doi.org/10.33099/2617-1783/2016-1/271-276Ключові слова:
суспільно-політична лексика, графіко-візуальна стратегія, рольові ігри, прийоми, проекти, політичний дискурс.Анотація
У статті проаналізовано актуальні комунікативні стратегії навчання англомовній суспільно-політичній лексиці (сучасні технології навчання “у співпраці” на основі графіко-візуальної стратегії; прийоми рольових ігор; виступів (брифінгів); інтерв’ю; дискусій (дебатів); переговорів; проектів; навчання аргументуванню та контраргументуванню; навчання оцінюванню певних предметів (подій чи явищ); англомовний політичний дискурс тощо); які аплікуються на заняттях зі слухачами Воєнно-дипломатичной академії (ВДА) із врахуванням їх майбутньої фахової діяльності. Застосування вищезазначених комунікативних стратегій навчання викликане необхідністю формування ключових комунікативних компетенцій магістрів військового управління в міжнародних відносинах (МВУМВ) та здійснюється з позиції системно-діяльнісного й особистісно орієнтованого підходів.