ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ ВИПУСКНИКІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ: ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ ПІДХІД

Автор(и)

  • О. Сушков Інститут кримінально-виконавчої служби, Україна

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-1783/2016-1/284-289

Ключові слова:

компетентність, компетенція, професійні компетенції, ключові кваліфікації, студент, вищий навчальний заклад

Анотація

У статті розглянуто наукові підходи до розуміння поняття професійних компетенцій з психолого-педагогічної точки зору. Проведено аналіз наукових думок вчених щодо співвідношення понять компетентність і компетенція. Наголошено на складності; багатомірності та неоднозначності трактувань вказаних понять. Наводиться авторське трактування поняття професійної компетенції.

Біографія автора

О. Сушков, Інститут кримінально-виконавчої служби

кандидат технічних наук

старший науковий співробітник

 

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-11-04

Номер

Розділ

ЗАГАЛЬНИЙ