ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ ЗБРОЙНИХ СИЛ УКРАЇНИ ДО ЗАСТОСУВАННЯ STEM-ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-1783/2019-2/71-81

Ключові слова:

вища військова освіта, педагогічні умови, педагогічні умови формування готовності.

Анотація

В статті представлено визначення поняття «педагогічні умови формування готовність майбутніх офіцерів Збройних Сил України до застосування STEM-технологій у професійній діяльності», під якими автори розуміють сукупність прийомів, методів, організаційних форм та обставин, що враховують особливості організації навчально-виховного процесу та дозволяють сформувати названу готовність у навчально-виховному середовищі вищого військового навчального закладу. Сформульовано педагогічні умови формування готовність майбутніх офіцерів Збройних Сил України до застосування STEM-технологій у професійній діяльності.

Біографії авторів

Євгенія Іванченко, Військова академія, м. Одеса

доктор педагогічних наук, професор,





Олександра Свірідюк, Військова академія, м. Одеса

Oleksandra Sviridiuk

Посилання

Andreev, V.I. (2000). Pedagogika. Uchebnyiy kurs dlya tvorcheskogo samorazvitiya [Pedagogics. Training course for creative self-development] : 2-e izd.Kazan: Tsentr innovatsionnyih tehnologiy, 600. (in Russian)

Artemov, V.Iu. (2015) Teoretychni ta metodychni osnovy formuvannia deontolohichnoi kompetentnosti fakhivtsiv iz orhanizatsii zakhystu informatsii z obmezhenym dostupom [Theoretical and methodological bases of deontological formation сompetency of limited access information security professionals] : dys. d-ra ped. nauk: 13.00.04 «Teoriia ta metodyka profesiinoi osvity», Kyiv. (in Ukrainian)

Babanskiy, Yu.K. (1989) Izbrannyie pedagogicheskie trudyi [Chosenpedagogical works]. M.: Pedagogika. 560. (in Russian)

Brazhnych, O.H. (2001) Pedahohichni umovy dyferentsiiovanoho navchannia uchniv zahalnoosvitnoi shkoly [Pedagogical conditions of the differentiated education of secondary school’s pupils] : dys. kand. ped. nauk: 13.00.09 «Teoriia navchannia», Kryvyi Rih. (in Ukrainian)

Ivanchenko, Ye.A. (2009) Shchodo pedahohichnykh umov formuvannia kompetentnosti ekonomista v systemi intehratyvnoi profesiinoi pidhotovky maibutnikh ekonomistiv [On pedagogical conditions of economist’s competence formation in the system of future economists’s integrative professional preparation]. Naukovyi visnyk Pivdennoukrainskoho derzhavnoho pedahohichnoho universytetu im. K. D. Ushynskoho: Odesa, 1-2, 139-144. (in Ukrainian)

Kos, M. (2018) Pedahohichni umovy vykorystannia imitatsiinoho modeliuvannia taktychnoho rivnia u protsesi profesiinoi pidhotovky maibutnikh ofitseriv [Pedagogical conditions for the use of tactical-level simulation in the future officersʼs preparation]. Naukovyi visnyk Instytutu profesiino-tekhnichnoi osvity NAPN Ukrainy. Ser. : Profesiina pedahohika, 16, 136-141. (in Ukrainian)

Kupriyanov, B.V., Minovskaya, O.V. Situatsionno-rolevaya igra kak sredstvo razvitiya u podrostkov sub'ektnosti vo vzaimodeystvii [Situational role-play as a means of development in adolescents subjectivity in interaction]. URL: http://www.altruism.ru/sengine.cgi/5_9_9.html/ 28/13/3?page=&print=1%3E (reference date: 13.02.2018 r.) (in Russian)

Litwin, A.V., 2014. Metodolohichni zasady ponyattya “pedahohichni umovy”: na dopomohu zdobuvacham naukovoho stupenya [Methodological principles of the concept of "pedagogical conditions": to help applicants ofscientific degree.] Lviv: SPOLOM. (in Ukrainian)

Monastyrskyi, V. M. (2019) Pedahohichni umovy viiskovo-profesiinoi pidhotovky maibutnikh ofitseriv zbroinykh syl Ukrainy ta pravookhoronnykh orhaniv derzhavy u viiskovykh navchalnykh pidrozdilakh ZVO [Pedagogical Conditions of Military-Professional Training of Future Officers of the Armed Forces of Ukraine and Law Enforcement Agencies in Military Training Units of Higher Education Institutions]. Visnyk Cherkaskoho universytetu. Seriia: Pedahohichni nauky, 1, 165–170. (in Ukrainian)

Povstyn, O.V. Pedahohichni umovy efektyvnoho formuvannia upravlinskoi kompetentnosti u fakhivtsiv u haluzi bezpeky liudyny [Pedagogical conditions for the effective formation of managerial competence in human security professionals]. URL: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Profos_2018_14_8.pdf (reference date: 19.05.2019)

Serozhnykova R.K.,ParkhomenkoN.D., Yakovytska L.S. (2003) Osnovy psykholohii i pedahohiky [Fundamentals of psychology and pedagogics]: navch. posibnyk. Kyiv : Tsentr navch. literatury, 243. (in Ukrainian)

Slovnyk ukrainskoi movy. Akademichnyi tlumachnyi slovnyk [Dictionary of the Ukrainian language. Academic Interpretative Dictionary]. URL: http://sum.in.ua/s/umova/ (data zvernennia: 19.05.2019) (in Ukrainian)

Stratehiia natsionalnoi bezpeky Ukrainy [National Security Strategy of Ukraine]: Ukaz Prezydenta Ukrainy vid 26 travnia 2015 roku № 287/2015. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/287/2015#n7 (reference date: 13.09.2019) (in Ukrainian)

Tatenko V. (2003) Psykholohichni oznaky profesiionalizmu [Psychological signs of professionalism]. Psykholohichni perspektyvy: zb statei VDU im. Lesi Ukrainky, Instytut sotsialnoi i politychnoi psykholohii APN Ukrainy.Lutsk, 161-166. (in Ukrainian)

Trotskyi R.S. (2018) Formuvannia hotovnosti do upravlinskoi diialnosti u kursantiv vyshchykh navchalnykh zakladiv MVS Ukrainy u fakhovii pidhotovtsi [Formation of readiness for management activity in cadets of higher educational establishments of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine in professional training] : dys.. kand.. ped.. nauk : 13.00. 04 «Teoriia i metodyka profesiinoi osvity», Kyiv. (in Ukrainian)

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-01-29

Номер

Розділ

ЗАГАЛЬНИЙ