ПРОГРАМА Й МЕТОДИКА ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЇ РОБОТИ ЩОДО РЕАЛІЗАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ СИСТЕМИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ РАКЕТНО-АРТИЛЕРІЙСЬКОГО ОЗБРОЄННЯ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-1783/2019-2/99-110

Ключові слова:

вища військова освіта, наукове дослідження, критерії та показники оцінювання ефективності педагогічної системи.

Анотація

В статті наведено критерії та показники оцінювання ефективності авторської педагогічної системи професійної підготовки майбутніх офіцерів ракетно-артилерійського озброєння; описано результати аналізу професійної діяльності молодих офіцерів ракетно-артилерійського озброєння ‒ випускників вищих військових навчальних закладів, які було обрано базою експериментального дослідження; представлено алгоритм проведення експерименту щодо створення та впровадження у навчальний процес вищих військових навчальних закладів зазначеної системи, який передбачав 4 етапи (підготовчий, констатувальний, формувальний, узагальню вальний); докладно відображено результати кожного етапу експериментальної роботи, крім узагальнювального.

Біографія автора

Олег Маслій, Військова академія, м. Одеса

кандидат педагогічних наук,

старший науковий співробітник



Посилання

Asherov A.T. (2002) Podgotovka, ekspertiza i zaschita dissertatsii: Uchebnoe posobie [Preparation, Expertise, and Defense of Dissertations: Textbook].Kharkov: UIPA, 135. (in Russian)

Bahrii V.N. Kryterii ta rivni sformovanosti profesiinykh umin maibutnikh sotsialnykh pedahohiv [Criteria and Levels of Development of Professional Skills of Future Social Workers]. Zbirnyk naukovykh prats Khmelnytskoho instytutu sotsialnykh tekhnolohii Universytetu “Ukraina” [Scientific Proceedings of Khmelnytskyi Institute of Social Technologies of University “Ukraine”]. URL : http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Znpkhist_2012_6_4.pdf (reference date: 13.04.2019). (in Ukrainian)

Bloschynskyi I.H. (2001) Obhruntuvannia kryteriiv i pokaznykiv efektyvnosti protsesu formuvannia adekvatnoi samootsinky kursantiv u navchalnomu protsesi VVZO [Substantiation of the Criteria and Indicators of Effective Development of Adequate Self-Estimation of Cadets in Educational Process of HMIE]. Naukovi zapysky. Seriia: pedahohika i psykholohiia [Scientific Proceedings. Series: Pedagogics and Psychology]. Vinnytsia: VAT “Vinobldrukarnia”, 4, 74-76. (in Ukrainian)

Viktorov V.H. (2005) Upravlinnia yakistiu osvity: sotsialno-filosofskyi analiz: monohrafiia [Management of Education Quality: Social and Philosophical Analysis: Monograph]. Dnipropetrovsk: Porohy, 286. (in Ukrainian)

Honcharenko S.U. (2010) Pedahohichni doslidzhennia: Metodolohichni porady molodym naukovtsiam [Pedagogical Researches: Methodological Advice to Young Scientists]. Kyiv-Vinnytsia: TOV firma “Planer”, 308. (in Ukrainian)

Yelnikova H.V., Borova T.A., Kasianova O.M., Poliakova H.A. (2009) Adaptyvne upravlinnia: sutnist, kharakterystyka, monitorynhovi systemy: Kolektyvna monohrafiia [Adaptive Management: Sense, Characteristics, Monitoring Systems: Collective Monograph]. Chernivtsi: Tekhnodruk, 572. (in Ukrainian)

Zagviazinskiy V.I., Potashnik M.M. (2004) Kak uchiteliu podgotovit i provesti eksperiment: metodicheskoe posobie [How A Teacher Should Prepare and Conduct an Experiment: Handbook]. Moskva: Ped.o-vo Rossii, 144. (in Russian)

Luzan P.H., Sopivnyk I.V., Vyhovska S.V. (2012) Osnovy naukovo-pedahohichnykh doslidzhen: navchalnyi posibnyk 4 vyd.dop. [Fundamentals of Scientific and Pedagogical Research: Textbook, 4th Edition]. Kyiv: NAKKKiM, 368. (in Ukrainian)

Maksymiuk S.P. (2009) Pedahohika: navchalnyi posibnyk [Pedagogics: Textbook]. Kyiv: Kondor, 670. (in Ukrainian)

Sikorskyi P., Sikorskyi S. (2001) Do problem vyznachennia kryteriiv pedahohichnoho otsiniuvannia [On the Problems of Determining the Criteria of Pedagogical Assessment]. Ridna shkola [NativeSchool], 8, 3–6. (in Ukrainian)

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-01-30

Номер

Розділ

ЗАГАЛЬНИЙ