АКТИВІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАГІСТРАНТІВ В СИСТЕМІ ВИЩОЇ ВІЙСЬКОВОЇ ШКОЛИ

Автор(и)

  • Леонід Олійник Національний університет оборони України імені Івана Черняховського, м. Київ, Україна https://orcid.org/0000-0002-7375-1281

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-1783/2019-2/128-138

Ключові слова:

навчання, магістранти, інноваційні методи навчання, навчально-пізнавальна діяльність, комунікативно-діалогова технологія, інформаційна технологія.

Анотація

У статті визначаються напрямки дослідження форм та методів активізації навчально-пізнавальної діяльності на підставі аналізу навчання магістрантів в умовах університетської освіти. Аналізуючи впровадження інноваційних технологій у вивчення навчальних дисциплін встановлено, що особливо актуальними і ефективними є комунікативно-діалогова та інформаційна технології навчання.

Біографія автора

Леонід Олійник, Національний університет оборони України імені Івана Черняховського, м. Київ

кандидат педагогічних наук,

старший науковий співробітник
 

Посилання

Neshchadym M. I. Viiskova osvita Ukrainy: istoriia, teoriia, metodolohiia, praktyka : [monohrafiia] / Mykola Ivanovych Neshchadym. – K. : Vydavnycho-polihrafichnyi tsentr “Kyivskyi universytet”, 2003. – 852 s.

Oliinyk L. V. Metodychna systema navchannia viiskovo-spetsialnykh dystsyplin mahistriv viiskovo-sotsialnoho upravlinnia : [monohrafiia] / Leonid Vitaliiovych Oliinyk. – Khmelnytskyi : Vydavnytstvo NADPSU, 2017. – 340 s.

Roilian V. O. Formuvannia profesiinykh yakostei maibutnikh fakhivtsiv sukhoputnykh viisk v umovakh reformuvannia vyshchoi viiskovoi osvity : avtoref. dys. na zdobuttia nauk. stupenia kand. ped. nauk : spets. 13.00.04 “Teoriia ta metodyka profesiinoi osvity” / V. O. Roilian. – Odesa, 2004. – 22 s.

Yahupov V. V. Teoriia i metodyka viiskovoho navchannia : [monohrafiia] / Vasyl Vasylovych Yahupov. – K : Tandem, 2000. – 380 s.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-01-30

Номер

Розділ

ЗАГАЛЬНИЙ