ІННОВАЦІЙНА СПРЯМОВАНІСТЬ ВІЙСЬКОВОЇ ОСВІТИ: ПОНЯТТЯ ТА СУТНІСТЬ, РУШІЙНІ МЕХАНІЗМИ

Автор(и)

  • В. Телелим Національний університет оборони України імені Івана Черняховського, Україна
  • Ю. Приходько Національний університет оборони України імені Івана Черняховського, Україна

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-1783/2015-1/3-16

Ключові слова:

військова освіта, інноваційна політика, інноваційна діяльність, інноваційна спрямованість, військово-освітній процеспринципи, функції, суперечності.

Анотація

У статті досліджується інноваційна спрямованість військової освіти як інтегрована сукупність двох понять – інноваційної політики та інноваційної діяльності. Інноваційна політика – це концептуальні засади, а саме: місія, цілі, закономірності, принципи, основні напрями та шляхи реалізації. Інноваційна діяльність – це процесуальна частина реальних дій, що базується на принципах, формах, методах, технологіях, складовими якої є суб’єкти, об’єкти та продукти. Визначаються принципи зовнішньої та внутрішньої інноваційної військово-освітянської політики. Інноваційну діяльність пропонується розглядати як у системному, так і в технологічному аспекті з розробленням відповідного понятійно-категоріального апарату. Обгрунтовуються принципи та функції інноваційної військово-освітньої діяльності, найважливіші напрями продукування інновацій у сфері військової освіти. Показується, що рушійною силою, джерелом інноваційного розвитку військово-освітнього процесу, є притаманні йому суперечності. Розглядаються чинники, що сприяють пошуку та впровадженню інновацій у вищих військових навчальних закладах.

Біографії авторів

В. Телелим, Національний університет оборони України імені Івана Черняховського

доктор військових наук

професор

 

 

Ю. Приходько, Національний університет оборони України імені Івана Черняховського

кандидат педагогічних наук

доцент

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-03-27

Номер

Розділ

ЗАГАЛЬНИЙ