ОПТИМИЗАЦІЯ МОДЕЛІ ДОСЛІДЖЕННЯ СТРУКТУРИ І ЗМІСТУ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВИКЛАДАЧА ВИЩОГО ВІЙСЬКОВОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

Автор(и)

  • О. Васильєв Департамент військової освіти та науки Міністерства оборони України, Україна

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-1783/2015-1/42-49

Ключові слова:

педагогічна діяльність, викладач, професійна компетентність, модель дослідження, вищий військовий навчальний заклад.

Анотація

Стаття присвячена оптимізації моделі дослідження структури й змісту педагогічної діяльності викладача вищого військового навчального закладу. Для розгляду проблеми дослідження пропонується базисний підхід системного опису діяльності. У статті приділена увага розкриттю змісту даного універсального підходу, що охоплює аналіз морфологічного, аксиологічного, праксеологічного й онтологічного аспектів педагогічної діяльності викладача ВВНЗ.

Біографія автора

О. Васильєв, Департамент військової освіти та науки Міністерства оборони України

A. Vasiliev

 

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-03-27

Номер

Розділ

ЗАГАЛЬНИЙ