ОПТИМИЗАЦІЯ МОДЕЛІ ДОСЛІДЖЕННЯ СТРУКТУРИ І ЗМІСТУ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВИКЛАДАЧА ВИЩОГО ВІЙСЬКОВОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
DOI:
https://doi.org/10.33099/2617-1783/2015-1/42-49Ключові слова:
педагогічна діяльність, викладач, професійна компетентність, модель дослідження, вищий військовий навчальний заклад.Анотація
Стаття присвячена оптимізації моделі дослідження структури й змісту педагогічної діяльності викладача вищого військового навчального закладу. Для розгляду проблеми дослідження пропонується базисний підхід системного опису діяльності. У статті приділена увага розкриттю змісту даного універсального підходу, що охоплює аналіз морфологічного, аксиологічного, праксеологічного й онтологічного аспектів педагогічної діяльності викладача ВВНЗ.