ДІАГНОСТИКА СФОРМОВАНОСТІ ФАХОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ ВВНЗ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА
DOI:
https://doi.org/10.33099/2617-1783/2015-1/50-63Ключові слова:
педагогічна діагностика, діагностування, педагогічний діагноз, діагностика якості педагогічної діяльності, діагностичні процедури, діагностичний цикл, фахова компетентність майбутніх викладачів вищої військової школи.Анотація
Стаття присвячена актуальній проблемі системного впровадження педагогічної діагностики у процес професійного відбору та підготовки фахівців із вищою військовою освітою.
Автори аналізують теоретичні засади порушеної проблеми, критично осмислюють наукові погляди на діагностичний процес, розкривають сутність системного підходу до діагностики сформованості фахової компетентності майбутніх викладачів ВВНЗ. У статті визначається низка концептуальних ідей, на основі яких має бути розроблена та впроваджена система діагностування військових педагогів.