СУЧАСНА ПРАКТИКА ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ ВВНЗ ДО КУЛЬТУРОТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.33099/2617-1783/2015-1/75-83Ключові слова:
культуротворча компетентність, педагогічна технологія, інтерактивне навчання, технологія ситуативного аналізу (кейс-технологія).Анотація
Стаття присвячена дослідженню сучасної практики розвитку культуротворчої компетентності майбутніх викладачів ВВНЗ.
У змісті наукової розвідки визначено існуючі проблеми, найвизначніші здобутки та перспективи досліджуваного питання.
Автор дослідила як розходження у розумінні культуротворчої компетентності, так і у визначенні шляхів і підходів до її розвитку у системі професійної підготовки військових педагогів.