ПРОБЛЕМА ЯКОСТІ ПІДГОТОВКИ ОФІЦЕРІВ ТАКТИЧНОЇ ЛАНКИ УПРАВЛІННЯ В КОНТЕКСТІ ПРОВЕДЕННЯ АТО
DOI:
https://doi.org/10.33099/2617-1783/2015-1/93-102Ключові слова:
якість військової освіти, учасник АТО, бойові дії, рівень підготовленості, курсова підготовка, самовдосконалення.Анотація
У статті на основі проведеного соціологічного дослідження із залученням офіцерів-слухачів першого курсу Національного університету оборони України - учасників антитерористичної операції виявлено особливості проходження ними військової служби до відрядження в зону АТО та безпосередньо в зоні АТО; проаналізовано основні складові набутого офіцерами-слухачами бойового досвіду; визначено рівень підготовленості офіцерів-слухачів до ведення бойових дій; установлено структури (особистісні якості), що, на думку опитаних офіцерів, могли б сприяти підвищенню їх професійної компетентності.