ФЕНОМЕН МЕТОДОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ АД’ЮНКТІВ У СИСТЕМИ ВИЩОЇ ВІЙСЬКОВОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.33099/2617-1783/2015-1/103-111Ключові слова:
методологічна компетентність, аспірант, ад’юнкт, система вищої військової освіти, Збройні Сили України.Анотація
У статті автор обґрунтовує феномен методологічної компетентності ад’юнктів в системі вищої військової освіти, яку вперше введено в науковий обіг. Відсутність опису аналогічної структури методологічної компетентності ад’юнктів у системі вищої військової освіти є підставою визначити як новизну, так і пріоритетність в даному науковому дослідженні. Встановлено, що феномен проявляється в особливості організації наукової, науково-педагогічної та військової діяльності в Збройних Силах України. Методологічна компетентність забезпечує відповідний кваліфікаційний рівень готовності ад’юнктів системи вищої військової освіти до організації професійної діяльності.