ФЕНОМЕН МЕТОДОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ АД’ЮНКТІВ У СИСТЕМИ ВИЩОЇ ВІЙСЬКОВОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • І. Козубцов Військового інституту телекомунікацій і інформатизації Державного університету телекомунікацій, Україна

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-1783/2015-1/103-111

Ключові слова:

методологічна компетентність, аспірант, ад’юнкт, система вищої військової освіти, Збройні Сили України.

Анотація

   У статті автор обґрунтовує феномен методологічної компетентності ад’юнктів в системі вищої військової освіти, яку вперше введено в науковий обіг. Відсутність опису аналогічної структури методологічної компетентності ад’юнктів у системі вищої військової освіти є підставою визначити як новизну, так і пріоритетність в даному науковому дослідженні. Встановлено, що феномен проявляється в особливості організації наукової, науково-педагогічної та військової діяльності в Збройних Силах України. Методологічна компетентність забезпечує відповідний кваліфікаційний рівень готовності ад’юнктів системи вищої військової освіти до організації професійної діяльності.

Біографія автора

І. Козубцов, Військового інституту телекомунікацій і інформатизації Державного університету телекомунікацій

кандидат технічних наук

старший науковий співробітник

підполковник

 

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-03-27

Номер

Розділ

ЗАГАЛЬНИЙ