КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ ОСВІТИ УПРОДОВЖ ЖИТТЯ

Автор(и)

  • В. Лащихіна Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-1783/2015-1/126-131

Ключові слова:

концепція, освіта упродовж життя, неперервна освіта, освіта, навчання, право, освіта дорослих, знання, компетенція.

Анотація

    У статті висвітлюються демократичні принципи та концептуальні засади розвитку системи освіти упродовж життя у другій половині ХХ – на початку ХХІ століття; досліджуються методологічні засади системного підходу щодо національного розвитку освіти дорослих та неперервної освіти у глобальному вимірі.

Біографія автора

В. Лащихіна, Київський національний університет імені Тараса Шевченка

кандидат педагогічних наук

доцент

 

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-03-27

Номер

Розділ

ЗАГАЛЬНИЙ