МОНІТОРИНГ В СИСТЕМІ ВІЙСЬКОВОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.33099/2617-1783/2014-1/3-13Ключові слова:
система військової освіти, якість освіти, управління, моніторинг, центр, закономірності, принципи, функції, база даних, коригування.Анотація
В статті розглядається актуальна проблема системи військової освіти – створення та функціонування в ній моніторингу – збирання, опрацювання, аналізу, розповсюдження інформації про діяльність військово-освітньої системи, підготовки пропозицій для прийняття управлінських рішень, вжиття коригувальних дій, що забезпечує безперервне відстеження її стану, поступального та прогнозованого розвитку. Показується, що традиційні підходи до управління освітніми системами, де перевага надається функції контролю, виявляються не здатними до оперативного та системного реагування на зміни, що відбуваються навколо, не сприяють вдосконаленню, самовдосконаленню, сталому та прогнозованому розвитку системи підготовки військових фахівіців. Цьому має сприяти нова модель, яка б дозволяла здійснювати гнучке управління процесом підготовки фахівців на основі системи супровідного оцінювання, аналізу, коригування та прогнозування. Визначаються закономірності, принципи, завдання, функції моніторингу. Обгрунтовуються підходи щодо створення системи моніторингу вищої військової освіти.