ВИКОРИСТАННЯ МАРКЕТИНГУ В ДІЯЛЬНОСТІ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ
DOI:
https://doi.org/10.33099/2617-1783/2015-1/195-201Ключові слова:
маркетинг, загальноосвітні навчальні заклади, освітні послуги, знання, вміння, компетентності.Анотація
У статті акцентується увага на проблемі використання маркетингу в діяльності загальноосвітніх навчальних закладах України для підготовки конкурентоспроможних випускників. Представлено поняття «маркетинг» в ретроспективному ракурсі і обґрунтовано його доцільне застосування у організаційно-педагогічній діяльності загальноосвітніх навчальних закладах в сучасних умовах національної системи освіти, особливо під час її реформування. Проаналізовано систему освітніх послуг загальноосвітніх навчальних закладів, як складову освітнього маркетингу.