ВИКОРИСТАННЯ МАРКЕТИНГУ В ДІЯЛЬНОСТІ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ

Автор(и)

  • І. Рощін ВП «Миколаївська філія КНУКіМ», Україна

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-1783/2015-1/195-201

Ключові слова:

маркетинг, загальноосвітні навчальні заклади, освітні послуги, знання, вміння, компетентності.

Анотація

     У статті акцентується увага на проблемі використання маркетингу в діяльності загальноосвітніх навчальних закладах України для підготовки конкурентоспроможних випускників. Представлено поняття «маркетинг» в ретроспективному ракурсі і обґрунтовано його доцільне застосування у організаційно-педагогічній діяльності загальноосвітніх навчальних закладах в сучасних умовах національної системи освіти, особливо під час її реформування. Проаналізовано систему освітніх послуг загальноосвітніх навчальних закладів, як складову освітнього маркетингу.

Біографія автора

І. Рощін, ВП «Миколаївська філія КНУКіМ»

кандидат наук з фізичноговиховання та спорту,

доцент кафедри соціально-гуманітарних дисциплін

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-03-27

Номер

Розділ

ЗАГАЛЬНИЙ