СТРУКТУРА ГОТОВНОСТІ КУРСОВИХ ОФІЦЕРІВ ДО ВИХОВНОЇ РОБОТИ З КУРСАНТАМИ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ МВС УКРАЇНИ

Автор(и)

  • П. Червоний Харківський національний університет внутрішніх справ, Україна

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-1783/2015-1/225-231

Ключові слова:

готовність, курсант, методи виховання, структура, компоненти готовності.

Анотація

    У статті проаналізовано зміст поняття готовність до виховної роботи”. Розглянуті компоненти готовності до виховної роботи з курсантами. Виокремлено методи формування готовності до цієї роботи: пояснювально-ілюстративний; репродуктивний; проблемний; стимулювання потреби та інтересу до виховної роботи з курсантами; організація та здійснення навчально-пізнавальної та професійної діяльності. Визначено умови, які необхідно враховувати при формуванні готовності, окремі вектори готовності: психологічний, пов’язаний з психологічною особливістю кожної людини, та фаховий, де розкриваються її спеціальні знання, уміння й практичні навички. Окреслена структура готовності в курсових офіцерів до виховної роботи з курсантами ВНЗ МВС України. Формуванню готовності до виховної роботи з курсантами сприяють передстартовий та тимчасові стани готовності, для яких створюються умови, що пов’язані із специфічними особливостями навчально-виховного процесу й організацією виховної роботи.

Біографія автора

П. Червоний, Харківський національний університет внутрішніх справ

кандидат педагогічних наук

 

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-03-27

Номер

Розділ

ЗАГАЛЬНИЙ