ОБГРУНТУВАННЯ КРИТЕРІЇВ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНОГО ЗАНЯТТЯ З ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ

Автор(и)

  • В. Барков Національний університет оборони України імені Івана Черняховського, Україна

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-1783/2014-1/36-42

Ключові слова:

навчальне заняття, контроль, оцінювання, викладач, критерії, фізичне виховання.

Анотація

    У статті проаналізовано сучасний стан оцінювання педагогічної діяльності викладачів вищих військових навчальних закладів, визначені суперечності які виникають у військово-педагогічному процесі, вказані причини цих суперечностей та визначені шляхи їх вирішення. Всебічно розглянуті зміст та вимоги сьогодення до проведення навчального заняття. Зазначено, що оцінювання навчального заняття має бути: систематичним, діагностичним, виховним (стимулюючим), розвиваючим, керованим, оцінюючим, всебічним, об’єктивним, неупередженим та розкрито сутність даних понять. Висвітлено питання ролі контролю навчального заняття та важливості аналізу та осмислення результатів власної діяльності педагогом. Обґрунтовано критерії оцінювання навчального заняття з фізичного виховання. Визначеніі основні завдання аналізу навчального заняття з фізичного виховання за обґрунтованими критеріями.

Біографія автора

В. Барков, Національний університет оборони України імені Івана Черняховського

V. Barkov

 

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-04-04

Номер

Розділ

ЗАГАЛЬНИЙ