ОСОБЛИВОСТІ РЕАГУВАННЯ НА КОНФЛІКТ У ПЕДАГОГІЧНОМУ КОЛЕКТИВІ

Автор(и)

  • І. Гузенко Академія сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного, Україна
  • В. Кожевніков Академія сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного, Україна

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-1783/2014-1/77-84

Ключові слова:

конфлікт, педагогічний колектив, науково-педагогічні працівники, керівник, фактори, конфліктні ситуації, зіткнення, способи реагування, шляхи попередження та розв’язання.

Анотація

    У статті розглядається сутність та значення конфлікту у педагогічному колективі, способи реагування педагогічних працівників на конфліктну ситуацію. Досліджено причини та чинники виникнення конфліктів у педагогічному колективі. Запропоновано шляхи їх попередження та розв’язання у сучасній вищій школі, розроблено програму щодо попередження та розв'язання конфліктів у педагогічні колективі.

Біографії авторів

І. Гузенко, Академія сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного

 

 

В. Кожевніков, Академія сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного

підполковник,

кандидат історичних наук,

доцент

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-04-04

Номер

Розділ

ЗАГАЛЬНИЙ