РОЗРОБЛЕННЯ ІЄРАРХІЧНИХ МОДЕЛЕЙ ЯКОСТІ ОСВІТИ ВИПУСКНИКА ВВНЗ

Автор(и)

  • В. Заболотний Національний університет оборони України імені Івана Черняховського, Україна
  • А. Зельницький Національний університет оборони України імені Івана Черняховського, Україна
  • О. Черних Національний університет оборони України імені Івана Черняховського, Україна

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-1783/2014-1/102-110

Ключові слова:

військова освіта, компетентнісний підхід, ієрархічна модель, якість освіти.

Анотація

    У статті на основі системного підходу, аналізу проблем моделювання складних систем та моделювання ієрархічних систем в педагогіці розглянуто деякі наукові підходи щодо розроблення ієрархічної моделі якості освіти випускника ВВНЗ. Пропонується її варіант, що розроблений на засадах компетентнісного підходу. При цьому уточнюються визначення понять: “якість освіти”, “компетентність”, “модель якості освіти випускника ВВНЗ”. Теоретично обґрунтовуються виокремлення та диференціація основних складових компетенцій, формування яких у ВВНЗ забезпечуватиме необхідний рівень здатності випускника до ефективної професійної діяльності на первинній посаді у військах (силах).

Біографії авторів

В. Заболотний, Національний університет оборони України імені Івана Черняховського

 

 

 

А. Зельницький, Національний університет оборони України імені Івана Черняховського

кандидат педагогічних наук,

професор

О. Черних, Національний університет оборони України імені Івана Черняховського

О. Chernykh

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-04-04

Номер

Розділ

ЗАГАЛЬНИЙ