СУТЬ ПРОЦЕСУ РОЗВИТКУ ІНДИВІДУАЛЬНИХ ТВОРЧИХ КОМПЕТЕНЦІЙ І ЗДІБНОСТЕЙ У АСПІРАНТІВ
DOI:
https://doi.org/10.33099/2617-1783/2014-1/133-142Ключові слова:
система військової освіти, компетенція, розвиток, творчі здібності інтелект.Анотація
У статті авторами проаналізовано і розкрито сутність процесу розвитку індивідуальних творчих компетенцій і здібностей у аспірантів. Встановлена, що розвиток компетенцій відбувається саме за рахунок якісних внутрішніх змін індивідуальних здібностей. Змінюючи індивідуальні здібності, аспірант якісно самовдосконалюється, тобто саморозвивається. Власне, на цю особливість людини мало педагогів приділяють зараз увагу. Аспірант постійно діє за одним і тим самим алгоритмом, змінює лише інструментарій діяльності. На основі отриманих результатів заплановано розробити адекватну теорію розвитку методологічної компетенції у аспірантів. За рахунок цього буде зроблено істотний вклад в розвиток фундаментальної педагогіки.