ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ ПІДГОТОВКИ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИХ ТА НАУКОВИХ КАДРІВ

Автор(и)

  • В. Настрадін Інститут Управління державної охорони України КНУ імені Тараса Шевченка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-1783/2014-1/161-169

Ключові слова:

кандидат наук, магістр, доктор наук, науково-педагогічні та наукові кадри, система атестації.

Анотація

    У статті проведено ретроспективний історико-педагогічний аналіз виникнення та становлення ступеневої системи підготовки та атестації науково-педагогічних кадрів, починаючи від її виникнення на європейському просторі (Італія, Франція), специфічного національного розвитку (кандидат наук, магістр, доктор наук) в університетах Російської імперії до змістовного переосмислення відмінностей радянського та пострадянського періоду. Виходячи з сьогоденних реалій, запропоновано змістовне наповнення ступеневої системи підготовки фахівців вищої кваліфікації у вищих навчальних закладах України.

Біографія автора

В. Настрадін, Інститут Управління державної охорони України КНУ імені Тараса Шевченка

кандидат технічних наук,

професор

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-04-04

Номер

Розділ

ЗАГАЛЬНИЙ