ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНІ РЕЗУЛЬТАТИ ВПРОВАДЖЕННЯ МЕТОДИЧНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ ВІЙСЬКОВО-СПЕЦІАЛЬНИХ ДИСЦИПЛІН МАГІСТРІВ ВІЙСЬКОВО-СОЦІАЛЬНОГО УПРАВЛІННЯ
DOI:
https://doi.org/10.33099/2617-1783/2014-1/170-180Ключові слова:
обучения, военно-специальные дисциплины, магистры военно-социального управления, методическая система, военно-специальная компетентность.Анотація
У статті розглянуто етапи організації і проведення педагогічного експерименту та результати розробленої методичної системи навчання військово-спеціальних дисциплін магістрів військово-соціального управління, основи використання універсальної структурно-функціональної моделі подання змісту навчання.
Розглянуто експериментальне дослідження та розкрито шлях констатувального та формувального експерименту з впровадження методичної системи навчання військово-спеціальних дисциплін магістрів військово-соціального управління, основи використання універсальної структурно-функціональної моделі подання змісту навчання. Узагальнено результати експериментального дослідження розвитку військово-спеціальної компетентності у процесі навчання слухачів з військово-спеціальних дисциплін у ВВНЗ; проаналізовано рівні розвинутості військово-спеціальної компетентності у магістрів військово-соціального управління. Доведено достовірність отриманих результатів за допомогою методів математичної статистики.