ОБГРУНТУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНО-СТРАТЕГІЧНОГО МИСЛЕННЯ ОФІЦЕРІВ

Автор(и)

  • В. Шемчук Національний університет оборони України імені Івана Черняховського, Україна

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-1783/2014-1/209-218

Ключові слова:

педагогічні умови, розвиток, мислення, офіцер.

Анотація

    У статті розглядаються виокремлені автором педагогічні умови, що забезпечують системність розвитку професійно-стратегічного мислення офіцерів у Національному університеті оборони України.

Біографія автора

В. Шемчук, Національний університет оборони України імені Івана Черняховського

кандидат педагогічних наук,

майор

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-04-04

Номер

Розділ

ЗАГАЛЬНИЙ