ФІЛОСОФСЬКО - СОЦІОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ВИЩОЇ ОСВІТИ НА ЗАСАДАХ РІВНОСТІ ТА СПРАВЕДЛИВОСТІ

Автор(и)

  • В. Баранівський Національний університет оборони України імені Івана Черняховського, Україна
  • В. Баранівський Міжрегіональна Академія управління персоналом, Україна

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-1783/2014-2/10-18

Ключові слова:

справедливість, рівність, вища освіта, військова вища освіта, військові кадри.

Анотація

В статті висвітлена актуальна проблема відповідності сучасної вищої освіти вимогам основоположних принципів функціонування суспільства: справедливості та рівності. Аналіз проблеми здійснено з урахуванням сучасних тенденцій, світового та вітчизняного досвіду. Наголошено, що людиноцентристський підхід в системі освіти, як такий, що забезпечує справедливість в освіті, має бути доповнений більш глибоким та повним урахуванням природних прав людини: на рідну мову, культуру тощо.

Принцип справедливості в доступі до вищої освіти має надавати пріоритет особам, які мають кращі здібності та мотивацію до навчання.

Привернута увага до ключових проблем соціальної справедливості та рівності в системі вищої військової освіти. Показано їх негативний вплив на підготовку кадрів.

Біографії авторів

В. Баранівський, Національний університет оборони України імені Івана Черняховського

доктор філософських наук,

професор

 

 

В. Баранівський, Міжрегіональна Академія управління персоналом

кандидат філософських наук

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-05-01

Номер

Розділ

ЗАГАЛЬНИЙ