ІНТЕРАКТИВНЕ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА

Автор(и)

  • С. Голівець Національний університет оборони України імені Івана Черняховського, Україна

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-1783/2014-2/53-59

Ключові слова:

інтерактивне навчання, іноземна мова, пізнавальна діяльность, мотивація, комунікативні навички, уміння.

Анотація

Стаття присвячена актуальній проблемі використання технологій інтерактивного навчання, як основного фактору оптимізації процесу опанування слухачами іноземної мови. Проаналізовано наукові джерела, які розглядають інтерактивне навчання під час вивчення іноземної мови, як частину інноватики в освіті. Окреслено особливості та обґрунтовано необхідність застосування інтерактивних технологій під час вивчення іноземної мови слухачами курсів іноземних мов.

Біографія автора

С. Голівець, Національний університет оборони України імені Івана Черняховського

 підполковник

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-05-01

Номер

Розділ

ЗАГАЛЬНИЙ