ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ СИТУАТИВНОГО АНАЛІЗУ В СИСТЕМІ ІНТЕРАКТИВНОГО НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ ВВНЗ
DOI:
https://doi.org/10.33099/2617-1783/2014-2/99-105Ключові слова:
інтерактивне навчання, кейс, культуротворча компетентність, ситуативний аналіз.Анотація
Стаття присвячена актуальній проблемі розвитку культуротворчої компетентності майбутніх викладачів ВВНЗ із використання технології ситуативного аналізу.
Автор розкриває сучасні підходи до використання технології ситуативного аналізу в системі інтерактивного навчання майбутніх викладачів ВВНЗ, здійснює аналіз існуючих класифікацій кейсів.
Автор вважає, що впровадження технології ситуативного аналізу у процес фахової підготовки майбутніх військових викладачів сприятиме підвищенню рівня теоретичної та практичної підготовки слухачів, розвиткові у них креативного мислення, формуванню професійного досвіду.