ОБҐРУНТУВАННЯ ДОСТОВІРНОСТІ ТЕОРІЇ РОЗВИТКУ МЕТОДОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У АСПІРАНТІВ НА ОСНОВІ ПРОБЛЕМНО-ДІЯЛЬНІСНОГО ПІДХОДУ

Автор(и)

  • І. Козубцов Науковий центр зв’язку і інформатизації Військового інституту телекомунікацій і інформатизації Державного університету телекомунікацій, Україна

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-1783/2014-2/159-168

Ключові слова:

методологічна компетентність, теорія, розвиток, аспірант.

Анотація

У статті автор обґрунтовує достовірність розробленої теорії розвитку методологічної компетентності у аспірантів. Теорія ґрунтується на фундаментальних основах проблемно-діяльнісного підходу.

Встановлено, що розвиток компетентності відбувається лише в процесі діяльності націленої на самовдосконалення. Тому запропоновано і процес навчання будувати на діяльнісному підході. Забезпечити самовдосконалення метод проблемного навчання.

Біографія автора

І. Козубцов, Науковий центр зв’язку і інформатизації Військового інституту телекомунікацій і інформатизації Державного університету телекомунікацій

кандидат технічних наук,

старший науковий співробітник

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-05-01

Номер

Розділ

ЗАГАЛЬНИЙ