СТВОРЕННЯ ОСВІТНЬО-ІНФОРМАЦІЙНОГО СЕРЕДОВИЩА ЯК УМОВА ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ЗАЛІЗНИЧНОЇ ГАЛУЗІ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.33099/2617-1783/2014-2/169-175Ключові слова:
освітньо-інформаційне середовище, комп’ютерна техніка, навчально-виховний процес, комп’ютерні редактори.Анотація
Стаття присвячена питанням створення освітньо-інформаційного середовища у вищому навчальному закладі з метою підготовки майбутніх фахівців залізничної галузі до професійної діяльності. Розглянуто сутність понять «освітнє середовище» та «освітньо-інформаційне середовище» вищого навчального закладу; визначено складові даних понять. Виділено засоби освітньо-інформаційних технологій (апаратні, програмно-методичні, навчально-методичні), які можуть бути використані у освітньо-інформаційному середовищі вищого навчального закладу (ВНЗ). Розглянуто та схарактеризовано основні напрями використання комп’ютерних засобів. Показано можливості використання комп’ютерної техніки для створення освітньо-інформаційного середовища. Надано характеристику різних комп’ютерних редакторів (програмних продуктів) та типи навчальних занять, на яких вони можуть бути використані.