ОЦІНЮВАННЯ ТА СТАНДАРТИЗАЦІЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • С. Мамченко Національна академія СБ України, Україна

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-1783/2014-2/176-184

Ключові слова:

стандарт вищої освіти, оцінювання освіти, моніторинг освіти, якість освіти, об’єкти оцінювання, компетентність, коефіцієнт корисної дії системи.

Анотація

У статті аналізується проблема взаємовпливу оцінювання та стандартів вищої освіти. Надається визначення поняття «оцінювання освіти», його відмінність від поняття «моніторинг освіти». Розглядаються об’єкти оцінювання: вхідні ресурси, процес навчання і результати діяльності освітньої системи.

Біографія автора

С. Мамченко, Національна академія СБ України

доктор педагогічних наук,

доцент

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-05-01

Номер

Розділ

ЗАГАЛЬНИЙ