ОСОБЛИВОСТІ СТРУКТУРИ ПРОФЕСІЙНОЇ МОБІЛЬНОСТІ ВИКЛАДАЧА ВИЩОГО ВІЙСЬКОВОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

Автор(и)

  • Ю. Добровольський Національний авіаційний університет, Україна https://orcid.org/0000-0002-1077-1402
  • В. Добровольський Військовий інститут Київського національного університету імені Тараса Шевченка, Україна https://orcid.org/0000-0002-4162-3920
  • О. Зарічанський Військовий інститут Київського національного університету імені Тараса Шевченка, Україна https://orcid.org/0000-0002-6934-9521

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-1783/2020-1/117-126

Ключові слова:

курсант, слухач, структура, професійна мобільність, ключові компетенції, викладач вищого військового навчального закладу, критерії, рівні сформованості.

Анотація

Визначено, що професійна мобільність викладача вищого військового навчального закладу визначається як здатність швидко адаптуватися в різних сферах соціально-педагогічної діяльності, заснованої на прагненні до самореалізації, самовдосконалення і сформованих ключових компетенціях. Виходячи із сутності готовності до професійної мобільності викладача вищого військового навчального закладу, при визначенні критеріїв мобільності необхідно враховувати два аспекти: готовність професійна і готовність до активної реакції на проблемні ситуації, здатність особистості швидко прогнозувати і реагувати. Доведено, що критерієм виділення рівнів сформованості готовності до професійної діяльності викладача вищої військової школи стала ступінь її цілісності, тобто єдність якостей особистості, діяльності фахівця.

Біографії авторів

Ю. Добровольський, Національний авіаційний університет

кандидат технічних наук,

доцент




 

 

 

В. Добровольський, Військовий інститут Київського національного університету імені Тараса Шевченка

кандидат наук з фізичного виховання і спорту

О. Зарічанський, Військовий інститут Київського національного університету імені Тараса Шевченка

кандидат педагогічних наук,

доцент

Посилання

Goryunova L.V. Professional mobility of a specialist as a problem of developing education in Russia: dis ... doctor. ped Sciences: 13.00.08 / Liliya Vasilevna Goryunova. - Rostov-on-Don, 2006 .-- 337 p.

Dridze T.M. Multidimensionality of the social being of a person in the space of communication time / T.M. Dridze // World of Psychology. - 2000. - No. 2. - S. 20-23.

Lapina O.A. Professional mobility as an integrative quality of a teacher [Electronic resource] / Lapina OA, Nikitina EA - The electron. text data - Irkutsk: Irkutsk State Linguistic University, 2012. - 142 p.

Nikitina E.A. Pedagogical conditions for the formation of professional mobility of a future teacher: dis. Cand. ped Sciences: 13.00.01 / Elena Aleksandrovna Nikitina. - Irkutsk., 2006 .-- 204 p.

Latusha NV The concept of "Professional mobility" in the pedagogical aspect / NV Latush // Scientific notes of Vinnitsa State. ped. to them. M. Kotsyubinsky. Series: Pedagogy and Psychology [Coll. of sciences. wash]. - Vinnytsia, - Vyp. 42, Part 2. - P.6-9.

Sokolova M.L. Designing individual educational routes for students at a university: diss ... cand. ped Sciences: 13.00.08 / M.L. Sokolova. - Arkhangelsk, 2001 .-- 202 p.

Sushentseva L.L. Professional mobility as a modern pedagogical problem [Electronic resource] /L.L. Sushentseva - Access mode: http: //www.info^ibrary.com.ua/libs/stattya/ 192-professional-mobilnist-jak-suchasna-pedagogichna-problems.html.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-06-01

Номер

Розділ

ЗАГАЛЬНИЙ