ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ НАСТАВНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА КАФЕДРАХ ВІЙСЬКОВО-СПЕЦІАЛЬНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ ВІЙСЬКОВОГО ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
DOI:
https://doi.org/10.33099/2617-1783/2020-1/264-270Ключові слова:
військовий заклад вищої освіти, військово-спеціальна спрямованість, Державна прикордонна служба України, кафедра, наставницька діяльність, організація, особливості.Анотація
У статті представлено організаційнізаходинаставницької діяльності, спрямованоїна подання інтерактивної допомоги у професійному розвитку науково-педагогічного складу кафедр військово-спеціальної спрямованості.Через запропонованізаходи визначеноосновні напрями міжособистісної взаємодії: оптимізація професійної діяльності,конкретизація професійних завдань, інтенсифікаціята регламентаціязаходів відповідно до посадових обов’язків,своєчасність реагування,фіксація результатів.
Посилання
Havryliv, N. (2009). Struktura hotovnosti vchytelia fizychnoho vykhovannia do innovatsiinoi navchalnoi diialnosti [Mentoring as an instrument of modern education]. “HUMANITIES & SOCIAL SCIENCES2009”(HSS-2009), 201–202 (inUkrainian).
Dudina, E. A. (2007). Nastavnichestvo kak osoby`j vid pedagogicheskoj deyatel`nosti [Mentoring as a special kind of pedagogical activity]. Vestnik Novosibirskogo gosudarstvennogo pedagogicheskogo universiteta, tom 7, #5, 29 (inRussian).
Polozhennia pro nastavnytstvo v orhanakh ta pidrozdilakh Derzhavnoi prykordonnoi sluzhbyUkrainy[Manual on mentoring in organs and units of State Border Guard Service of Ukraine]. Zatverdzheno nakazom Administratsii Derzhavnoi prykordonnoi sluzhby Ukrainy vid 22.03.2010 № 205, 9 (inUkrainian).