ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ПЕНІТЕНЦІАРНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-1783/2020-1/280-289

Ключові слова:

освіта, навчальний процес, компетентність, соціально-економічна компетентність.

Анотація

У статті розкрито особливості формування соціально-економічної компетентності майбутніх фахівців пенітенціарної служби України. Визначено, що у вищих військових навчальних закладах формується не лише професійна підготовленість, але й компетентності, які дають змогу до адаптації у інших сферах життєдіяльності. З’ясовано, що формування соціально-економічних компетентностей майбутніх фахівців кримінально-виконавчої системи формується поетапно.

Біографія автора

О. Тогочинський, Академія Державної пенітенціарної служби

доктор педагогічних наук,

професор

 

 

Посилання

Antonova, O. E. (2011), “European Dimension of Competency Approach and Its Conceptual Foundations”, in Dubasenyuk O. A. (Ed.), Professional Teacher Education: Competency Approach: Monograph, Zhytomyr, рp. 81–109.

Biryukov, B. V. (2010), “Methodological works of Mill”, New Philosophical Encyclopedia / Stepin, V.S., Huseynov, A.A., Semigin, G.Yu. Thought, M., (Ed.), 4 Volumes, Institute of Philosophy, Russian Academy of Sciences, Russian.

Winter, I. A. (2003), “Key competencies – a new paradigm of the result of modern education”, Higher education, No. 5, pр. 34–42.

Кirianova, O. V. (2015), Personality competences of an effective manager, Training, KNEU, Kyiv, 81 р.

Kovtun, G. I. and Martynenko O. V. (2013), “On the issue of forming the economic competence of students”, Pedagogical sciences: theory, history, innovative technologies, No. 4, pр. 135–144.

Kubanov, R. A. (2011), „Characteristics of the qualities of a competitive personality of the future marketer and the peculiarities of their formation in the educational process of higher educational institutions”, Visnyk of LNU after Taras Shevchenko, No. 13 (224), II part, pp. 178–184.

New Ukrainian School: Teacher's Guide (2017), Under the Comm., Bibik, N. (Ed.), Pleiades, Kyiv, 206 p.

Sergeeva, M. G. and Bedenko, N. N. (2012), Quality System for Continuing Economic Education, Kursk, 221 p.

Padalka, O. S., Shpak, O. T., Pristupa, V. V. (2011), Didacticmathematical basis of formation of economic competence: teaching. manual, National Drahomanov M. P. Pedagogical University, Kyiv, 239 p.

Polat, E. S. and Bukhankina, M. Yu. (2008), “Implementation of the person-oriented approach and constructivism in the system of teaching”, Modern pedagogical and information technologies in the system of education: study. manual for student higher studying institutions, 2nd ed., Academy, Moscow, рp. 104–296.

Butenko, N. Yu. and Cherpak, A. E. (2011), Training of management competencies: Teaching Manual, KNEU, Kyiv, 444 p.

Yunchik, V. (2013), „Formation of Professional Competence of Students in the Realization of the Bologna Process”. Scientific essay of the SNU named after L.Ukrainka, Lutsk, No. 7, pр. 9–14.

Goldratt, Eliyahu M., Jeff Cox. (2014), The Goal: A Process of Ongoing Improvement. 30th Anniversary Edition, North River Press, Great Barrington, MA, 362 p.

Hillebrandt P., Cannon J., Lansley P. (1995), The Construction Industry – In and Out of Recession, Macmillan, Basingstoke, 185 p.

Johnson, G. and Scholes, K. (1999), Exploriтng Corporate Strategy, Text and Cases, 5th ed., Hemel Hempstead, Prentice Hall, 664 p.

Kay J. (1993), Fonridntions of Corporate Success: How business strategies add value, Oxford University Press, Oxford, 433 р.

Prahalad, C.R. and Hamel, G. (1990), The core competence of the organisation, In: The State of Strategy, Harvard Business Review, Cambridge, MA, pp. 3–15.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-06-01

Номер

Розділ

ЗАГАЛЬНИЙ