АНАЛІЗ ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ СТАНДАРТИЗОВАНИХ МОВНИХ ТЕСТІВ НА ВИЗНАЧЕННЯ РІВНЯ ВОЛОДІННЯ ІНОЗЕМНОЮ МОВОЮ ВІДПОВІДНО ДО ВИМОГ НАТО СТАНАГ 6001
DOI:
https://doi.org/10.33099/2617-1783/2022-45/197-206Ключові слова:
мовна підготовка; СТАНАГ 6001; мовне тестування; тестове завдання; дистракторний аналіз; складність; індекс дискримінації.Анотація
В статті висвітлюється методика аналізу тестових завдань стандартизованих мовних тестів на визначення рівня володіння іноземною мовою, а саме визначення складності, індексу дискримінації тестового завдання та ефективності дистракторів. Аналіз дозволяє оцінити внесок кожного тестового завдання і якість тесту в цілому та вдосконалити їх.
Посилання
Аванесов В. Дистракторный анализ. – Режим доступу: http://testolog.narod.ru/Theory46.html
Булах І. Є. Створюємо якісний тест: навч. посіб. / І. Є. Булах, М. Р. Мруга. .– К. : Майстер-клас, 2006. – 160 с.
Грищук Ю. В., Галкіна В. Д. Забезпечення валідності та надійності мовних тестів згідно вимог стандартів НАТО «STANAG 6001». - Режим доступу: https://ela.kpi.ua/bitstream/123456789/17374/1/17_Hryshchuk.pdf
Конструювання тестів. Курс лекцій: навч. посіб. / Л.О. Кухар, В.П. Сергієнко. – Луцьк, 2010. – 182 с.
Методика проведення апробації стандартизованого мовного тесту на визначення рівня володіння іноземною мовою: навчальний посібник / колектив авторів; за заг. ред. к. військ. н. С. С. Невгада. К.: НУОУ ім. Івана Черняховського, 2021. 38 с.
Мокрієв М. В. Аналіз тестових завдань засобами Moodle. – Режим доступу: http://2017.moodlemoot.in.ua/course/view.php?id=83&lang=en
Сергієнко В. П., Кухар Л. О., Галицький О. В., Микитенко П. В. Використання вбудованої системи аналізу тестових завдань в LCMS MOODLE. // Інформаційні технології і засоби навчання, 2014, Том 41, №3. - Режим доступу: https://ino.nau.edu.ua/files/repository/articles/ITZN_2014_41_3_21.pdf
BILC Language Testing Seminar, 3-14 June, 2019.
Gawliczek, P. ., Krykun, V., Tarasenko, N., Tyshchenko, M., & Shapran, O. (2021). Computer Adaptive Language Testing According to NATO STANAG 6001 Requirements. Advanced Education (2021): 19-26.